• Referat: Gagnefs IF - Mora

    Första 20 min vad händer, trotts den passiva starten så har vi 0-0 och börjar jobba oss in i matchen rejält. Där efter så byter vi någon halvchans med varandra. Mora gör första målet 1-0 efter en tveksam straff. Några minuter senare får vi en lika tveksam straff och kyligt slår Erik Ax in den bakom en chanslös mora målvakt. 1-1 i halvtid. Efter vår dåliga start i första halvlek så kändes det som vi var på rätt väg. Men vad händer i andra halvlek? vi blir återigen passiva och långa. Mora trycker åter igen in ett ledningsmål. Där efter har ett par riktigt fina målchanser med avslut på mål. Tyvärr för vår del lyckas deras målvakt hålla tätt vi dessa tillfällen.  Mora gör ytterligare ett mål innan domaren blåste av dagens tillställning. Nya tag redan på lördag då vi borta spelar mot Säter. Gagnsingligan: 3p Emil A: Följsam och stabil i försvaret. 2p Andreas: 100% attityd. 1p Tony: Luftspelets general i backlinjen. A-lag Herrar 14 aug 2012 0kommentarer
  • Div 4 tisdag den 14 augusti

    Match mot mora Plan: Ängsholn Samling: 16:45 Truppen: Michael P, Tony, Emil A, Kim, Emil G, Johan R, Erik A, Niclas B, Sebbe, Tobbe B, Max, Blank, Andreas, Niclas D, Anton, Macke R. A-lag Herrar 12 aug 2012 0kommentarer
  • Referat: Ludvika - Gagnefs IF

    Tuff borta match i Ludvika. Det skulle visa sig att oturen grinar oss lite i ansikte även denna kväll.  En snöplig men solklar straff tilldöms Ludvika med fyra minuter kvar att spela.  Den förvaltar väl och Ludvika kan vinna med 1-0. Vi gör ett mycket stark laginsatts. Nya tag redan på tisdag, då mora gästar Ängsholn. Gagnsingligan: 3p Emil A: Följsam och stabil i försvaret 2p Max: Positions stark och brytning säker. 1p Sebbe: Stänger av ytan som vi haft problem med. A-lag Herrar 10 aug 2012 0kommentarer
  • Visa fler nyheter