• Midsommar 2019

    Midsommar närmar sig med stormsteg och det som och i år är det följande som gäller: * A-lag och div 1 ansvarar för parkering * Div 4 och 08/09 ansvarar för att midsommarstången blir klädd * Bakning och fikaförsäljning, kollekt, fiskdamm, glassförsäljning sker av lite olika personer från diverse olika lag Alla är välkomna att plocka blommor och/eller hjälpa till med kransbindning! Samling: Torsdag (dagen innan) 17.30 vid Minnestugan, med ett fång med blommor (gärna sorterade). Ta med sekatör. Kan ni "bara" plocka innan, gör gärna det! Ställ då en/två/tre (märkta) hinkar vid Minnesstugan. Kom ihåg, det är årets största inkomst till fotbollen och brukar ge en bra peng! P 12 16 jun 2019
  • Jobb under dalecarlia cup

    Hej allihopa! Eftersom att det inte blir något skankaloss i år så kommer vi jobba under dalecarlia cup för att driva in pengar till laget och föreningen. Det vi ska göra är att stå vakter på en skola under hela turneringen. Detta betyder att mellan Onsdag den 26 Juni och Söndag den 30 Juni så kommer vi behöva vara två stycken på skolan dygnet runt. Efter lagen har lämnat skolan så blir det även en slutstädning. Jag kommer att lägga upp en lista i slutet av veckan eller i början av nästa. Det är minst ett pass per person som gäller. Kan man inte vara med på just detta finns det andra datum som föreningen behöver folk till, så ni behöver inte vara oroliga 😀 Vi syns imorgon! 👊 A-lag Herrar 10 jun 2019 0kommentarer
  • Hemmamatch mot Ezid

    Hemmamatch mot Ezid imorgon Söndag. Matchen startar 1100 och vi kör samling på Ängsholn 0945! Laget: Markus Gråbo Kim Jonsson Kennedy Gharabi Amir Akbari Emil Panting Linus Lövgren Mahdi Nilsson Måns Jacobsson Philip Päätalo Johan Andrée Back Love Guve Noor Gholami Simon Back Robin Berg Simon Andrée Hör av er om det skulle bli något förhinder och så laddar vi rejält för tre pinnar! 👊👊👊 A-lag Herrar 8 jun 2019 0kommentarer
  • Visa fler nyheter