• Fotbollsavslutning & föräldramatch

    Hej allihopa! På onsdag är det då dags för den stora finalen av fotbollssäsongen 2019! Kvällen bjuder på en rafflande föräldramatch, en glädjespridande medaljutdelning och avslutningsvis den svenska klassikern - korv med bröd! Vi hoppas att så många som möjligt har möjlighet att närvara! Ju fler det blir i publiken och på plan, desto roligare! Vi syns på Ängsholn kl.17:30 på onsdag! // Tränarna P 12 30 sep 2019 0kommentarer
  • Vi syns på träningen ikväll!

    Hej på er allihopa! Ishockeysäsongen är i full gång men det betyder inte att fotbollsträningen än är över. Vi kör träning som vanligt ikväll kl.17:30 och nästa onsdag är det avslutning med föräldramatch. Mvh, /Tränarna P 12 25 sep 2019 0kommentarer
  • Statyerna har kommit!

    Äntligen är dom här! Vi kommer göra så att ledarna finns på Ängsholn nu på onsdag 25/9 17.00-17.30 så får ni komma och hämta dom 😀 P 14 23 sep 2019 0kommentarer
  • Visa fler nyheter