• Föräldramöte efter träning 7 maj

    Hej allihopa! Vid nästa träning, torsdag 7 maj, tänkte vi hålla ett kort föräldramöte i samband med träningens avslut. Vore bra om så många som möjligt kunde delta! Ha en trevlig valborg så ses vi nästa torsdag! /Tränarna P 12 30 apr 2020 0kommentarer
  • Träning i morgon 30/4

    Vi tränar som vanligt i morgon fast det är Valborg. Nu får man ha fotbollsskor på sig. P 14 29 apr 2020 3kommentarer
  • Inställd träning valborgsmässoafton 30/4 samt match V20

    Hej! Tack för ikväll! Kul å se så många barn vara sugna på att spela fotboll!😃 Nästa vecka hoppar vi över träningen då det är valborgsmässoafton. Vi ses igen kl 18 på tors 7e maj. Sprid detta till alla ne ser som ni vet var på träningen idag. Tror inte alla föräldrars kontaktuppgifter finns upplagda på laget.se ännu. Tigerligans första omgång är V20. Datum inte fastslaget ännu men vi börjar borta mot Forssa BK. Vi har spelsamordningsmöte nu i slutet på april så efter det vet jag mer om datum men blir i princip en match i veckan med uppehåll i juli. Vi kan inte köra varje match med ALLA barnen utan vi kommer att få dela upp oss i ett "sharks" och "dragons" som kör varannan match. Dels kommer vi inte ha matchkläder till alla om alla är med samtidigt och sen får dom mest sitta på bänken å vänta på sin tur om alla är med varje match. Tror det blir bra bra två laguppställningar. Vi ska försöka få till två jämna uppställningar. Allt för den här gången. Ses igen 7e maj //ledarna P 12 23 apr 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter